1) Unio sam broj mobitela, ali sam dobio informaciju da ne postoji aplikacija za moj mobitel. Zašto?

Budući da je sustav na temelju unesenoga broja mobitela utvrdio proizvođača i model Vašeg uređaja, molimo Vas da još jednom provjerite unos. Ako je unos ispravan, aplikacija na žalost ne podržava Vaš model uređaja.

2) Nisam dobio SMS iako sam dobio informaciju da je poruka poslana na moj mobitel. Zašto?

Molimo Vas da ponovno provjerite ispravnost unosa broja mobilnoga telefona. Ako je unos ispravan, moguće je da imate problema s primanjem SMS-ova, što ćemo provjeriti slanjem probne poruke. Molimo Vas da kontaktirate s nama na niže navedeni kontakt kako bismo u što kraćem roku otkrili i otklonili problem.

3) Dobio sam SMS, ali me poveznica vodi na krivu aplikaciju. Zašto?

Molimo da provjerite naziv aplikacije na koju Vas je trebala odvesti navedena poveznica. Ako se tražena aplikacija i poveznica ne poklapaju, molimo Vas da kontaktirate s nama na niže navedeni kontakt kako bismo u što kraćem roku otkrili i otklonili problem.

4) Prije skidanja aplikacije za Iphone ili Android zamoljen sam da se registriram na iTunes za Iphone ili G-mail za Android. Zašto?

Prema Appleovim pravilima, sve aplikacije razvijene za iPhone koje idu u javnu distribuciju smiju se prodavati isključivo preko iTunesa, a nužno se registrirati da biste mogli tako skinuti aplikaciju. Slično je i s aplikacijama za Android, jer Vas poveznice vode na Android market, za koji se također nužno registrirati.

5) Želim svoju aplikaciju predstaviti na ApliCentru? Kako da to učinim?

Ako imate razvijenu aplikaciju za mobilne uređaje, molimo Vas da nam na adresu aplicentar@t.ht.hr pošaljete opis aplikacije, logotip te poveznicu za skidanje aplikacije. Ako stručno povjerenstvo za procjenu kvalitete aplikacije ocijeni da je aplikacija korisna i zanimljiva svim korisnicima, aplikaciju ćemo u što kraćem roku objaviti na ApliCentru.

6) Koji su kriteriji za odabir mobilne aplikacije te njezino postavljenje na ApliCentar?

Budući da ApliCentrom korisnicima želimo olakšati potragu za aplikacijama koje će im prema našoj procjeni biti zaista od koristi, takvu odluku donosimo prema sljedećim kriterijima:

1) Popularnost: aplikacija mora biti interesantna široj populaciji ili specifičnoj ciljnoj skupini, ako najveći broj takvih ulazi u krug prosječnih korisnika smartphonea i mobilnih aplikacija.

2) Učinkovitost: aplikacija mora ljudima svojom funkcionalnošću olakšavati dnevne aktivnosti te povećati učinkovitost pri obavljanju poslovnih ili privatnih zadataka.

3) Kvaliteta: aplikacija mora biti pouzdana i jednostavna za uporabu.

4) Inovativnost: aplikacija mora sadržavati elemente koje će je razlikovati od drugih i na neki način stvoriti „ovisnost“ u korištenju (pod time konkretno mislimo na aplikacije za zabavu).

Iskreno se nadamo da nudite aplikaciju koja može zadovoljiti bilo koji od ovih kriterija te da ćete je podijeliti s nama i učiniti dostupnom javnosti.

Techno vijesti

19.09.2017.

Otkriće hrvatskih znanstvenika moglo bi nas upozoriti na dijabetes dok smo još zdravi


Istraživanje koje je obuhvatilo više od 1.500 ispitanika pokazalo je kako glikanski biomarkeri mogu identificirati osobe s visokim rizikom za razvoj dijabetesa. Hrvati će među prvima isprobati nove testove, a imaju i patent na testiranje saznaj više

19.09.2017.

Ne znate gdje ste parkirali? Ova bi vam aplikacija mogla pomoći


Park Rangr, aplikacija nastala tijekom 24 sata, moći će provjeriti jeste li parkirali na dozvoljenom mjestu i koliko dugo možete na njemu ostati, ali vas i dovesti do automobila ako se izgubite saznaj više

19.09.2017.

Evo oko čega će se sukobiti Apple i Samsung


Dva diva potrošačke elektronike postat će još ljući suparnici, no nije izgledno kako će jedan od njih uskoro prevladati saznaj više

19.09.2017.

Ovi startupovi borit će se za put na sajam CES 2018


Natjecanje na kojem se osvaja put i izlagački štand na CES-u 2018 u Las Vegasu možete pratiti na licu mjesta, uz besplatan ulaz, 28. rujna 2017. od 10 sati u prostoru Huba385 saznaj više